Výrobci / značky
Novinky
Oxva Xlim Pro nové barvy

Profi verze populárního podu Xlim od výrobce OXVA nyní v nových barvách a povrchových úpravách.       Pody Xlim se od prvního dne staly jedněmi z nejprodávanějších pod systémů a stále se na...

více
Elektronická cigareta VooPoo Argus G2 Pod Kit

VooPoo Argus G2 Pod Kit pokračuje v kvalitách předchůdce Argus G a přináší vytříbené podání chuti a komfortní užívání v čele s novým uživatelským rozhraním a dalšími zábavnými ovládacími prvky....

více
Příchutě Drifter Bar Juice Shake and Vape

 Seznamte se s novými příchutěmi Drifter!!     Britský výrobce Juice Sauz LTD. je dlouhodobým lídrem ve výrobě liquidů a jejich značka Salt je známá jako špičková volba mezi liquidy s nikotinovou solí...

více
Starší novinky

 •VOOPOO DORIC E Pod  •OXVA Xlim SE 2 Pod  •Sweet Treat SaV  •Uwell Caliburn Explorer Pod Kit  •Vaporesso Armour Max kit  •OXVA Xlim SQ Pro  •Voopoo Argus P1s  •VooPoo VMATE E Pod Kit nové barvy  •DOVPO M II  •OXVA Xlim...

více

Reklamace a vrácení zboží

Úvod InformaceReklamace a vrácení zboží

V první řadě  zkontrolujte stav zásilky při převzetí. Je-li zásilka poškozena, nepřebírejte ji.


Je-li zboží poškozeno i přesto, že obal zásilky nebyl poškozen, kontaktujte co nejdříve přepravce:


Zásilkovna - Zadejte číslo zásilky a vyplňte reklamační formulář na stránkách:

https://claims.packeta.com/cs/recipient 


Česká pošta - poškození zásilky oznamte v den doručení na kterékoliv pobočce České pošty


Po sepsání protokolu u dopravce nás kontaktujte na e-mailu info@elkram.cz



 

Reklamace


Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady.

Např.: námi garantovaná životnost při běžném používání žhavících hlav či clearomizérů  je 14 dnů. Běžná životnost baterií je 6-12 měsíců.

 

Reklamaci můžete uplatnit po domluvě buď na naší provozovně, či zaslat na naší adresu:


Jiří Marek - ELKRAM.cz 

Revoluční 66/2

Liberec

 460 01


Zboží neposílejte na dobírku a před odesláním nás informujte.


K reklamované zásilce přiložte reklamační protokol - ZDE

 

Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30ti dnů.


V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.



Celé znění reklamačních podmínek najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci VIII.




 

Odstoupení od kupní smlouvy

 

 

1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů dle zákona zákona § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a to do 14 dnů od převzetí zboží.

 

2. Odstoupení od smlouvy nám můžete poslat na e-mail info@elkram.cz nebo v dopise spolu s vráceným zbožím a přiloženým vyplněným protokolem. Jen je nutné napsat identifikační údaje, ze kterých poznáme o jakou objednávku se jedná, např. přiložit fakturu, číslo objednávky, jméno a příjmení, e-mailová adresa, druh zboží apod. a číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.

 

3.  Přijde-li nám balík na dobírku s nějakým doplatkem pro nás, nemusíme ho převzít. Zboží musí být poslané na adresu - Jiří Marek - ELKRAM.cz, Revoluční 66/2, Liberec, 46001.

 

4. Máte právo zboží vyzkoušet a použít. Dle § 1833 občanského zákoníku a čl. 14 odst. 2 směrnice o právech spotřebitelů odpovídá spotřebitel při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav a clearomizérů), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto či použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.

 

5. Nakládá-li kupující se zbožím před odstoupením od smlouvy jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tzn. jsou-li na zboží viditelné známky opakovaného použití, je prodávající oprávněn naúčtovat kupujícímu vynaložené náklady na uvedení zboží do prodejního stavu. Je-li vrácené zboží či jeho součásti poškozené nebo chybí (např. škrábance, zničené sítka, chybějící příslušenství), zpoplatní prodávající adekvátně tyto vady na vráceném zboží.

 

 

6. Pokud jste použili zboží a odstupujete od smlouvy, máte povinnost zboží řádně a důkladně vyčistit. Není-li zboží vyčištěné, nemusíme ho převzít.

 

7. Jakmile nám vrácené zboží přijde, budeme vás o tom informovat. Peníze odešleme nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí zboží.



Protokol k odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.


 

Celé znění podmínek pro odstoupení od smlouvy najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci II.