Výrobci / značky
Novinky
OXVA Xlim C elektronická cigareta 900mAh

OXVA Xlim C Pod Kit přináší do populární série pod systémů Xlim vychytávku v podobě cartridgí s vyměnitelnými žhavícími hlavami, ukrývá však v sobě také řadu dalších zajímavých prvků, kterými si vás okamžitě...

více
Voopoo Drag 4

VooPoo Drag 4 Mod je již čtvrtou generací vlajkové lodě Drag, série pokročilých gripů výrobce VooPoo.         Na pomyslný vrchol nabídky výrobce ho potom řadí celá řada prvků, mezi nejvýznamnějšími lze...

více
Caliburn Tenet

Netradiční designový přírůstek do série Caliburn se představuje pod tajemným názvem Uwell Caliburn Tenet Pod Kit. Jedná se o jednoduchý pod systém se stylovou výbavou, který se hodí jak pro začátečníky,...

více
Starší novinky

 • Moti Play  • Voopoo Argus P1  • Innokin Zlide Top Tank  • Uwell Caliburn X  • Uwell Caliburn A3  • OXVA Xlim Pod 3rd Anniversary Limited Version • VOOPOO Drag H80 S • VOOPOO Drag Q  • Lost Vape Ursa Nano Pro 900mAh  • Eighty8 HHC...

více

Reklamace a vrácení zboží

Úvod InformaceReklamace a vrácení zboží

V první řadě  zkontrolujte stav zásilky při převzetí. Je-li zásilka poškozena, nepřebírejte ji.


Je-li zboží poškozeno i přesto, že obal zásilky nebyl poškozen, kontaktujte co nejdříve přepravce:


Zásilkovna - Zadejte číslo zásilky a vyplňte reklamační formulář na stránkách:

https://claims.packeta.com/cs/recipient 


Česká pošta - poškození zásilky oznamte v den doručení na kterékoliv pobočce České pošty


Po sepsání protokolu u dopravce nás kontaktujte na e-mailu info@elkram.cz



 

Reklamace


Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady.

Např.: námi garantovaná životnost při běžném používání žhavících hlav či clearomizérů  je 14 dnů. Běžná životnost baterií je 6-12 měsíců.

 

Reklamaci můžete uplatnit po domluvě buď na naší provozovně, či zaslat na naší adresu:


Jiří Marek - ELKRAM.cz 

Revoluční 66/2

Liberec

 460 01


Zboží neposílejte na dobírku a před odesláním nás informujte.


K reklamované zásilce přiložte reklamační protokol - ZDE

 

Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30ti dnů.


V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.



Celé znění reklamačních podmínek najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci VIII.




 

Odstoupení od kupní smlouvy

 

 

1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů dle zákona zákona § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a to do 14 dnů od převzetí zboží.

 

2. Odstoupení od smlouvy nám můžete poslat na e-mail info@elkram.cz nebo v dopise spolu s vráceným zbožím a přiloženým vyplněným protokolem. Jen je nutné napsat identifikační údaje, ze kterých poznáme o jakou objednávku se jedná, např. přiložit fakturu, číslo objednávky, jméno a příjmení, e-mailová adresa, druh zboží apod. a číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.

 

3.  Přijde-li nám balík na dobírku s nějakým doplatkem pro nás, nemusíme ho převzít. Zboží musí být poslané na adresu - Jiří Marek - ELKRAM.cz, Revoluční 66/2, Liberec, 46001.

 

4. Máte právo zboží vyzkoušet a použít. Dle § 1833 občanského zákoníku a čl. 14 odst. 2 směrnice o právech spotřebitelů odpovídá spotřebitel při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav a clearomizérů), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto či použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.

 

5. Nakládá-li kupující se zbožím před odstoupením od smlouvy jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tzn. jsou-li na zboží viditelné známky opakovaného použití, je prodávající oprávněn naúčtovat kupujícímu vynaložené náklady na uvedení zboží do prodejního stavu. Je-li vrácené zboží či jeho součásti poškozené nebo chybí (např. škrábance, zničené sítka, chybějící příslušenství), zpoplatní prodávající adekvátně tyto vady na vráceném zboží.

 

 

6. Pokud jste použili zboží a odstupujete od smlouvy, máte povinnost zboží řádně a důkladně vyčistit. Není-li zboží vyčištěné, nemusíme ho převzít.

 

7. Jakmile nám vrácené zboží přijde, budeme vás o tom informovat. Peníze odešleme nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí zboží.



Protokol k odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.


 

Celé znění podmínek pro odstoupení od smlouvy najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci II.