Nová verze elektronické cigarety VOOPOO V.THRU je k dostání v 5ti nových barvách a v základním balení přináší osvědčené cartridge VMATE Svými vlastnostmi je tento kousek absolutní špičkou mezi POD systémy. Odlehčené...
víceLost Mary BM600 je další jednorázovou elektronickou cigaretou z dílny oblíbeného Elf Baru. Jedná se o další v řadě jednorázových elektronických cigaret, které obsahují dnes velmi oblíbenou nikotinovou sůl (NicSalt), která se rychleji vstřebává do těla a...
víceVážení přátelé, rádi bychom Vás pozvali do nově otevřené prodejny elektronických cigaret, gripů, liquidů a příslušenství.Uvnitř na Vás čeká milý personál, který Vám velmi rád poradí od výběru el. cigarety či...
více•Zeus Juice SaV •Další dvě nové příchutě VINC •Příchutě Egoist SaV •VINC Shake and Vape •Příchuť Riot Squad BLCK EDTN S&V • Voopoo Doric Q • Nasty juice ModMate • Voopoo Doric 20 • Thelema Mini Kit • Oxva Xlim C • VooPoo Drag 4 Mod •...
více- Vaperský oběžník
- Falešný Elf Bar
- Jak správně skladovat báze, liquid a nikotin a jaká je jejich trvanlivost?
- Jaký je rozdíl mezi vaporizací a vapingem?
- Může e-cigareta pomoci od kouření i když si ji pořídím spíše pro občasné použití?
- Co jsou CBD e-liquidy?
- Jednorázové e-cigarety
- Životnost žhavících hlav a cartridgí
- Korona a vaping
- Rozdíly mezi MTL a DL
- Liquidy s nikotinovou solí
- Shake and Vape nebo klasické příchutě?
- Jak se správně starat o e-cigaretu.
- E-cigarety, gripy nebo jednoduché PODy?
- E-cigarety v zahraničí
- Odvykání kouření - Vaping? Ano!
Reklamace a vrácení zboží
V první řadě zkontrolujte stav zásilky při převzetí. Je-li zásilka poškozena, nepřebírejte ji.
Je-li zboží poškozeno i přesto, že obal zásilky nebyl poškozen, kontaktujte co nejdříve přepravce:
Zásilkovna - Zadejte číslo zásilky a vyplňte reklamační formulář na stránkách:
https://claims.packeta.com/cs/recipient
Česká pošta - poškození zásilky oznamte v den doručení na kterékoliv pobočce České pošty
Po sepsání protokolu u dopravce nás kontaktujte na e-mailu info@elkram.cz
Reklamace
Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady.
Např.: námi garantovaná životnost při běžném používání žhavících hlav či clearomizérů je 14 dnů. Běžná životnost baterií je 6-12 měsíců.
Reklamaci můžete uplatnit po domluvě buď na naší provozovně, či zaslat na naší adresu:
Jiří Marek - ELKRAM.cz
Revoluční 66/2
Liberec
460 01
Zboží neposílejte na dobírku a před odesláním nás informujte.
K reklamované zásilce přiložte reklamační protokol - ZDE
Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30ti dnů.
V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.
Celé znění reklamačních podmínek najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci VIII.
Odstoupení od kupní smlouvy
1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů dle zákona zákona § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a to do 14 dnů od převzetí zboží.
2. Odstoupení od smlouvy nám můžete poslat na e-mail info@elkram.cz nebo v dopise spolu s vráceným zbožím a přiloženým vyplněným protokolem. Jen je nutné napsat identifikační údaje, ze kterých poznáme o jakou objednávku se jedná, např. přiložit fakturu, číslo objednávky, jméno a příjmení, e-mailová adresa, druh zboží apod. a číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.
3. Přijde-li nám balík na dobírku s nějakým doplatkem pro nás, nemusíme ho převzít. Zboží musí být poslané na adresu - Jiří Marek - ELKRAM.cz, Revoluční 66/2, Liberec, 46001.
4. Máte právo zboží vyzkoušet a použít. Dle § 1833 občanského zákoníku a čl. 14 odst. 2 směrnice o právech spotřebitelů odpovídá spotřebitel při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav a clearomizérů), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto či použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
5. Nakládá-li kupující se zbožím před odstoupením od smlouvy jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tzn. jsou-li na zboží viditelné známky opakovaného použití, je prodávající oprávněn naúčtovat kupujícímu vynaložené náklady na uvedení zboží do prodejního stavu. Je-li vrácené zboží či jeho součásti poškozené nebo chybí (např. škrábance, zničené sítka, chybějící příslušenství), zpoplatní prodávající adekvátně tyto vady na vráceném zboží.
6. Pokud jste použili zboží a odstupujete od smlouvy, máte povinnost zboží řádně a důkladně vyčistit. Není-li zboží vyčištěné, nemusíme ho převzít.
7. Jakmile nám vrácené zboží přijde, budeme vás o tom informovat. Peníze odešleme nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí zboží.
Protokol k odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.
Celé znění podmínek pro odstoupení od smlouvy najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci II.